wtorek, 6 grudnia 2016

Patch Embellished Bomber Jacket


Hello,
Firstly I would like to tell you that, I'm sorry but you may see this jacket again...and again... because I'm totally obsessed with this Patch Embellished Bomber Jacket ! Currently I'm wearing it all the time. It is perfect outerwear type for this time of the year (well here in Cyprus). I love to wear this bomber with my skinny jeans, I think it looks cool. What do you think ?



Cześć,
Po pierwsze chciałbym Was przeprosić ale wygląda na to, że być może zobaczycie tę kurtkę znowu ... i znowu ... bo mam obsesję na jej punkcie! Obecnie noszę ją cały czas. Jest idealnym typem odzieży wierzchniej o tej porze roku (no bynajmniej tutaj na Cyprze). Uwielbiam nosić ten bomber z moimi skinny jeans, myślę, że wygląda to super. Co myślicie?









jacket - Zara but similar can be find here
shirt - Reserved
skinny jeans - Tally Weijl
boots - Shoe Box
sunglasses - Ojosunglasses
bag - Mango


9 komentarzy:

  1. Szczęściaro, ile ja bym dała aby mieszkać w ciepłym miejscu z dostępem do morza a tak tkwie w deszczowej Anglii :( ale do rzeczy, stylówka bardzo fajna, podobają mi się buty i koszula w kratę. Jestem fanką bomberów jednak tych bez aplikacji, cenię sobie minimalizm. zapraszam do siebie www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZiękuję ślicznie za miłe słowa. Ja chciałam mieszkać w Anglii ;}

      Usuń
  2. Genialna jest ta kurteczka. Uwielbiam bombery a te naszywki to genialny akcent na niej - Pięknie kochana :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! You look so pretty!!!Have a successful day dear!

    OdpowiedzUsuń
  4. Really nice jacket!

    www.amu-dat.com

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags