poniedziałek, 18 kwietnia 2016

be your own kind of beautiful

It's been a while...yes I know. But I'm back and here is my new casual outfit. I like the combination of colours. In my opinion this jacket is awesome ! what do you think ?


Minęło trochę czasu ... tak wiem. Ale jestem z powrotem i tu jest mój nowy strój na co dzień. Podoba mi się połączenie kolorów w tym zestawie. Moim zdaniem ta kurtka jest niesamowita ! co myślicie ?






 


OUTFIT

__________________

bomber jacket / kurtka - Fashionmia here
shoes / buty - Corso Italia
shirt / koszula - Reserved
sunglasses / okulary - PINK WOMEN

______________



LET'S STAY FRIENDS & FOLLOW ME 

Instagram

10 komentarzy:

  1. Genialny look.
    Totalnie w moim stylu - super !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, bardzo fajna stylizacja, bardzo podoba mi się ten oliwkowy bomber jacket, sama planuje zakup takiej kurteczki. Pozdrawiam i zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze wszystkich dostępnych kolorów najbardziej lubię właśnie ten oliwkowy, chociaż pudrowy róż też kusi ;)

      Usuń
  3. Świetne połączenie, kurtka ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że jest niesamowita i Ty też! Kolejny udany look. Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags